تلویزیون 75 اینچ ال جی 75 nano 79

Wiki Article


در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است. از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید. برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در شبکه های اجتماعی دریافت کنید. تمامی اجناس با همین کد و دارای شناسه کالا و گارانتی معتبر ارسال و عکس سریال کالا نیز همزمان با ارسال خدمت مشتریان ارسال تا از اصلی بودن کالا و معتبر بودن آن اطلاع داشته باشند.


شرکت ال جی یکی از شرکت های بسیار موفق در زمینه تولید محصولات خانگی و برقی است و همیشه در این موارد حرف اول را زده است. شرکت های زیادی در حال تولید محصولات خانگی هستند اما هیچ کدام از آن ها تاکنون نتواسته اند محصولی بهتر و با کیفیت تر از محصولات ال جی تولید و روانه بازار کنند. این شرکت همیشه در تلاش بوده است تا محصولاتی با مقاومت بالا را تولید کند به گونه ای که بعد از مدتی از کار نیفتاده یا بی مصرف نشوند و بتوان سال ها از آن ها استفاده کرد و نیازی به هیچ گونه محصول دیگری نداشته باشیم. تلویزیون 75UP7750 که یکی از تولیدات این شرکت می باشد قابلیت ها و فناوری های زیادی را در خود جای داده است.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

✔️ تلویزیون ال جی 55UP7750 در کنار 55UP7550 و همچنین تلویزیون سامسونگ 55AU7000 گزینه هایی هستند که در این بازه قیمتی قرار دارند. شیائومی نیز تلویزیون MI TV P1 را در بازه قمیتی 17 میلیون تومان عرضه می کند. بعد از اتمام راه اندازی رسیور تلویزیون ال جی، باید کانا های دریافتی را مرتب کنید.


تلویزیون ال جی 75 قیمت


این برند بزرگ امروزه با توجه به فناوری های فوق العاده ای که برای محصولات خود در نظر گرفته است توانسته فروش خوبی را برای خود به ارمغان آورد. همچنین تلویزیون ال جی 65nano75 با جدیدترین ویژگی ها به تولید رسیده است. به طور کلی تلویزیون های این برند بزرگ زاویه دید بسیار گسترده ای دارند و همین باعث شده تا در تمام نقاط خانه کاربر به راحتی به تماشای تلویزیون بپردازید. در ادامه پنل های IPS نیز این امکان را فراهم می آورد تا محتوا و فیلم مورد علاقه خود را در بهترین حالت تماشا نمایید. سرعت نوسازی بالا و یا همان رفرش ریت به خوبی تمامی امکانات را برای کاربر فراهم می کند تا با بهترین کیفیت به تماشا پرداخته و با آن بازی کرده و هیچ گونه هنگی را تجربه نکنید.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

از طریق فناوری Clear Voice III دیالوگ‌های محتوا واضح تر شنیده می‌شود. تجزیه و تحلیل انجام شده بر روی تلویزیون اسمارت ال جی مدل 55UK6750 میزان توانایی و نحوه استفاده از امکانات این محصول را برای ما مشخص کرد. این تلویزیون جزو محصولات فورکی موجود در بازار می‌باشد که تصاویری دیدنی و با وضوح فوق‌العاده و باور نکردنی در اختیار کاربران می‌گذارد. توسط فناوری HDR10 Pro تصاویر با رنگ‌های غنی و تنوع بالا نمایش داده می‌شوند.


قیمت تلویزیون 75 اینچ ال جی بانه


همچنین با پردازش لحظه به لحظه صحنه ها از طریق هوش مصنوعی رنگ و کنتراست صحنه ها را بهبود می بخشد و نویز تصاویر و فیلم ها را با استفاده از فناوری Image Enhancing را حذف می کند. شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید. ماشین لبسشویی 9 کیلو بوش WAY327XOرتبه انرژی 30%-+++A سی درصد به صرفه تر از دیگر کلاس های انرژی.حالت ComfortControl نشانگر میزان انرژی مصرفی دارای عملکردی آسان و نشانگر میزان انرژی و آب مصرفی. کولرگازی 12 هزار ایوولی این کولرگازی از دیگر مدل های ساخته شده این شرکت است.


روشی که در آن از صفحه نمایش به عنوان اسپیکر استفاده می شود و با نام Acoustic Surface Audio+ شناخته می شود به عنوان یکی از تحسین شده ترین فناوری ها در زمینه سیستم صوتی تلویزیون ها به شمار می رود. این فناوری این امکان را می دهد تا صدا به صورت مستقیم و بدون هیچ مانعی به مخاطب منتقل شود. از این رو با صدایی بسیار رسا تر و واضح تر نسبت به تلویزیون هایی روبرو هستیم که اسپیکر آنها در محل های دیگری قرار دارد. فناوری Acoustic Surface Audio+ باعث می شود صدا و به خصوص موسیقی متن تاثیر گذار تر و شدید تر باشد و شما را در فضای فیلم غوطه ور کند. فناوری XR Sound Position باعث می شود صدای تلویزیون به آنچه روی تصویر مشاهده می کنید کاملا مطابقت و هماهنگی داشته باشد. سیستم‌عامل مختص ال جی با عنوانwebOS در تلویزیون‌های هوشمند به چشم می‌خورد.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

تلویزیون ال ای دی ال جی 75UN7180 دارای تکنولوژی Wide Viewing Angle است و زاویه دید گسترده ای ارائه می دهد. این تلویزیون فاقد تکنولوژی Full Array LED است و تنها به کمک الگوریتم LG Local Contrast نور پس زمینه صفحه نمایش را کنترل می کند. ال جی این تلویزیون را به پردازشگر تصویر 4 هسته ای Quad Core Processor 4K مجهز نموده است و به کمک تکنولوژی 4K Upscaler رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K نمایش می دهد. این پردازشگر به کمک تکنولوژی Image Enhancing نویز تصاویر را از بین برده و کیفیت آنها را افزایش می دهد. همچنین به کمک تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping عمق محتوای HDR را افزایش داده و کیفیت آنها به بهبود می دهد. این تلویزیون دارای حالت Filmmaker و HGIG است و محتوای HDR اعم از فیلم ها و سریال های HDR و بازی های HDR را با کیفیت اورجینال و بسیار نزدیک به چیزی که فیلم ساز یا بازی ساز قصد نمایش آن را داشت، نمایش می دهد.


قیمت تلویزیون ال جی نانو 75


همچنین با توجه گیرنده دیجیتال DVB-T2/C/S2 دیگر نیازی به هزینه اضافی برای خرید دستگاه‌های دیجیتال برای دریافت شبکه‌های آنالوگ نمی‌باشد زیرا توسط این گیرنده دیجیتال شبکه‌های داخلی و خارجی با کیفیت بالا در اختیار کاربران قرار داده خواهد شد. علاوه بر این تلویزیون ال جی 55UK6750 با داشتن فناوری Wi-fi Direct باعث به وجود آمدن ارتباط بی سیم می‌شود. از دیگر قابلیت‌های جذاب این تلویزیون باید به EPG که همان راهنمای برنامه الکترونیکی می‌باشد اشاره کرد توسط این قابلیت زمان دقیق پخش و تکرار فیلم‌ها و برنامه‌ها در دسترس بینندگان گذاشته خواهد شد. دوربین های امروزه حتی در گوشی های هوشمند قادر به برداشت در نرخ فریم 30 و یا 60 فریم از رزولوشن 4k می باشند. داشتن یک تلویزیون 4K شاید در چند سال پیش هزینه ای اضافه به نظر می رسید ولی امروزه داشتن آن لازم می باشد. شما می توانید با این تلویزیون ال جی تصاویر 4K در نرخ 25 فریم را بسیار با کیفیت و شفاف تماشا کنید.



به کمک این قابلیت می توانید از ریموت کنترل جادویی برای کنترل سایر دستگاه های متصل به تلویزیون استفاده نمایید. ال جی این تلویزیون را به پردازشگر 4 هسته ای مجهز نموده تا عملیات مربوط به امکانات هوشمند این تلویزیون را انجام دهد. این پردازشگر مجهز به هوش مصنوعی ال جی یعنی ThinQ AI نیز می باشد و بسیاری از کارها را به صورت هوشمند انجام می دهد. این محصول از اینترنت اشیاء یا IoT و برنامه ThinQ App پشتیبانی می کند (این برنامه مخصوص موبایل های هوشمند اندرویدی و iOS توسعه داده شده است). این تلویزیون دارای فناوری Intelligent Voice Recognition و LG Voice Search است و از دستورات صوتی و جستجوی صوتی پشتیبانی می کند (برای اینکار به ریموت کنترل جادویی ال جی احتیاج دارید).


پس از دریافت کالا و تایید آن روی دکمه تایید بزنید، درصورت بروز مشکل با پشتیبانی تماس بگیرید. در غیر این صورت کالا را ارسال کنید و اطلاعات ارسال را برای خریدار بفرستید سپس ارسال نهایی را بزنید. شیپور در قبال آگهی‌هایی که امکان «خرید امن» ندارند، مسئولیتی ندارد.


تلویزیون ال جی 751 50 اینچ


تلویزیون با سایز کوچک در اتاقی با فضای بزرگ احساسی ناخوشایند و البته خسته کننده دارد و در نهایت ظاهری نا متعادل به اتاق نشیمن می بخشد به همین دلیل همواره پیشنهاد می کنیم، تلویزیونی بخرید که در اتاق به خوبی دیده شود و تماشای آن لذت بخش باشد. تلویزیون ال جی 65UP7750 به دلیل قیمت مناسبی که دارد می تواند برای افرادی مناسب باشد که یک نمایشگر بزرگ و با قیمت پایین می خواهند. ✔️ تفاوت اصلی تلویزیون ال جی UP7750 و UN7340 در طراحی آن ها دیده می شود. مدل 2021 فریم و بدنه ای با صخامت کمتر دارد و صفحه نمایش به دلیل باریک تر بودن فریم تماشایی تر است.


تلویزیون ال جی 75 قیمت
تلویزیون ال جی 75 قیمت

اینپوت لگ صفحه نمایش در هنگام گیمینگ با کیفیت 4K و رفرش ریت 60 هرتزی به 16 میلی ثانیه می رسد ولی زمانی که رفرش ریت به a hundred and twenty هرتز افزایش یابد، اینپوت لگ به 12 میلی ثانیه کاهش پیدا خواهد کرد. هر چند اینپوت لگ 12 میلی ثانیه در زمره بهترین ها قرار نمی گیرد ولی آنقدر خوب است که می تواند بسیاری از گیمر ها را راضی نگهدارد. این تلویزیون در هنگام عرضه از VRR برخوردار نبوده است ولی در طی آپدیت هایی به VRR نیز مجهز شده است. VRR می تواند به هماهنگی رفرش ریت و فریم ریت کمک کند و از پارگی تصویر جلوگیری نماید. تلویزیون سونی 83A90J به صورت پیشفرض به نرم افزار های مختلفی مجهز شده است ولی شما می توانید با استفاده از گوگل پلی به دنیای بی انتهای نرم افزار ها دسترسی داشته باشید.


این تلویزیون دارای فناوری Intelligent Voice Recognition و LG Voice Search است و از جستجوی صوتی و دستورات صوتی پشتیبانی می کند. این ویژگی ها از طریق ریموت کنترل جادویی ال جی در دسترس شما قرار می گیرد. ریموت کنترل جادویی در داخل جعبه این تلویزیون وجود داشته و شما نیازی به تهیه جداگانه آن ندارید.


طراحی و عرضه یخچالهایی با بهترین برند کمپرسور یخچال در دنیا یعنی امبراکو با سیستم اینورتر ،طول عمر بالا با مصرفی مناسب را برای مصرف کننده فراهم می... ماشین-لباسشویی-بوش-wak2020sir با رده انرژی +++A بوده که نشان از مصرف بسیار کم این ماشین لباسشویی است. این دستگاه دارای سیستم Vario perfect بوده که متناسب با نوع لباس و شستشو می توان برنامه شستشو را انتخاب نمود که... همینطور که می دانید برند فوجی یکی از شرکت های سابقه دار در زمینه تولید کولر های گازی میباشد که با تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب بسیاری از کولر های روتاری و پیستونی را در اختیار خود قرار داده است.کولر گازی فوجی... کادر نیناکالا باتوجه به نوسانات بازار و قیمت ارز و دلار قیمت‌ها را به‌روز رسانی می‌کند.


تلویزیون ال جی نانو 75


این تلویزیون با کیفیت تصویر فوق العاده و استاندارد های گرافیکی گزینه ای مناسب برای بازی های رایانه ای به حساب می آید. استفاده از هوش مصنوعی و جدیدترین فناوری های تصویری باعث خلق فضایی عالی برای بازی شده اند. برخورداری از نرخ رفرش ریت 60 هرتز منجر شده تا به راحتی بتوانید با این تلویزیون بازی های سنگین انجام دهید. این محصول این کار برای شما نیز راحت کرده شما میتوانید از طریق تلویزیون اطلاعاتی را که خواستید بدست بیاورید. همچنین می توانید در داخل تمام وب سایت های مورد علاقه ی خود به راحتی جستجو کنید و برنامه های دلخواه خود را پیدا کرده و در قسمت LG Store یافته و ذخیره نمایید.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

در واقع تعداد پیکسل های محور افقی در این تلویزیون 4096 و پیکسل های محور عمودی برابر با 2160 می باشد. بدون شک اگر با چشم غیر مسلح به تلویزیون 4K خیره شوید تحت هیچ عنوان متوجه پیکسل ها نخواهید شد.این یعنی تجربه ی غوطه ور شدن در دنیایی بی نقص و تا حد امکان نزدیک به واقعیت. گناوه 24 به عنوان یکی از اولین فروشگاه های اینترنتی گناوه با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت در محل، تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر ایران، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی گناوه تبدیل شود.


تلویزیون 75 اینچ ال جی 75 nano 79


در این محصول با کمک گرفتن از فناوری ThinQ یک تلویزیون اسمارت را تولید نموده اند. فناوری ThinQ یک فناوری مخصوص شرکت ال جی می باشد که در تلویزیون های رده بالا به کار رفته است. فناوری های UP7750 از جمله LG voices Search و Intelligent voice Recognition کمک می کند به صورت دستیارهای صوتی تلویزیون را کنترل و در نهایت مدیریت نمایید.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

آنچه در این تلویزیون برای بازی فوق العاده جلوه می کندف زمان پاسخگویی کم و تاخیر کم انتقال داده در پورت ها می باشد. این تلویزیون پورت 2.1 از HDMI را ندارد و از ویژگی VRR پشتیبانی نمی کند اما با دو ویژگی ALLM، HGIG و یا زمان پاسخگویی توانسته است رضایت کاربران بازی و یا گیمر های معمولی را به دست آورد. تلویزیون ال جی 50UN7340 از بهترین تولیدات سری 7 موجود در بازار می‌باشد که توسط برند ال جی تولید شده است. برای خرید تلویزیون جی پلاس بهتر است به نمایندگی های معتبر یا فروشگاه های معتبر مراجعه کرد. همچنین قیمت فیلیپس نیز بستگی به کیفیت ساخت و مشخصاتی که تلویزیون دارد، تعیین می شود.


خرید تلویزیون ال جی 75 اینچ


ALLM و eARC از آخرین مشخصات HDMI 2.1 برخوردارند تا امکان حرکت سریع محتوای با وضوح بالاتر و گرافیک صاف و هماهنگ را فراهم کنند. © بانه ممتاز، استفاده از محتوای سایت برای مقاصد غیر تجاری با ذکر منبع بلامانع است. با استفاده از روش های زیر می توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ


بنابراین استفاده از این تکنولوژی Ultra Surround, صدای نفس گیر را با بالاترین کیفیت و بدون هیچ نویزی به گوش شنونده می رساند و محیطی سینمایی پدید می آورد. گاهی اوقات پیش آمده که می خواهید برخی از موسیقی های مورد علاقه خود، دیالوگ خاص از فیلم مورد علاقه خود را به صورت واضح و کیفیت بی نظیر صوتی بشنوید،Clear voise III این امر را برای شما فراهم ساخته تا شما اصواتی شفاف و غنی را دریافت کنید. فناوری صوتی LG Sound sync این امکان را به شما می دهد که در مهمانی ها، جشن ها و مناسبت های دورهمی با اتصال تلویزیون به سیستم های صوتی و یا ساندبارها با قدرت هرچه تمام تر صدایی با کیفیت و‌ بی نظیر پخش کنید. این تلویزیون ال جی دارای قابلیت Bluetooth surround ready میباشد که آن را به دو بلند گوی بلوتوث مجزا متصل کرده و صدای فراگیری تجربه خواهید کرد.


از این رو، برای راحتی هر چه بیشتر مصرف کنندگان، محصولات جی پلاس در فروشگاه اینترنتی Goldiranplus.irنیز عرضه می شود. مطمئنا میدانید که قیمت تلویزیون های 4k در ایران در مقایسه با نسخه های معمولی گران تر بوده و برای تهیه آن باید پول بیشتری پرداخت کنید. قیمت تلویزیون بیشتر براساس ابعاد تغییر می کند و معمولا نسخه های بزرگ تر 4k بوده و برای اطلاع از قیمت تلویزیون های 4k در ایران بیشتر باید به سراغ نسخه هایی با ابعاد بزرگ تر بروید.

Report this wiki page